måndag 4 juni 2007

Dagens outfit


Nu avslöjar jag sommarens stora trend!
Nu kanske ni tror att det är velocipeden jag menar, men icke, det är stövlarna modell ridstövel.

Hett, hett, hett, i ordets rätta bemärkelse.
Med klimathot och stekande sol kommer folks fötter
se ut som gammal rutten svamp eller nåt liknande.
Icke desto mindre trendigt för det, snarare tvärtom.

Ju mer rutten fothud man kan visa upp desto trendigare.

Jag säger inte att jag gillar det, och jag uppmanar ingen att ta detta mode på allvar, men jag måste ändock rapportera det som den goda modespanare jag är.

Ridstövlar finns att köpa på de flesta välsorterade ridsportaffärer och man kan om man har riktig tur få tag i gamla uttjänta (redan ruttnande) ridstövlar på typ Tradera eller Blocket.
Velocipeder kan man säkert också få tag i där om man vill.

Technorati technorati tags: , , ,


Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Victoria sa...

Du är bra knäpp du :)

Alvmarken sa...

Mohahaha... nädå

Anonym sa...

Schysst 'äntligen en seriös mode & outfit blogg moahahaha