onsdag 27 september 2006

Dagens outfit

Dagens outfit

Slängde på mig paltorna i all hast imorse och se hur det gick. Inte så smart när man ska sitta 9 timmar på kontor kan jag meddela.

Hur som helst är den rätt bra att ha i alla fall. Som imorse när nån slog upp dörren utan att se sig för och jag fick dörren rätt över axeln. Tack och lov för plåt. Kände nästan inget alls.

Observera att jag tog med hillebarden utifall det skulle bli bråk vid Jet-macken när jag ska tanka på vägen hem.

Övrigt att kolla extra på är såklart de helt underbara röd-och-svart-färgade byxorna. Dom är sååå sköna. Måste provas.

Just ja.. måste också tipsa om svågerns outfit. Helt rätt för trendiga människor. Check it out!
Sådär. Då har man postat sin första outfit. Känns skönt. Ses imorrn!

Andra bloggar om: , , ,

Technorati technorati tags: , , ,

Inga kommentarer: