onsdag 4 oktober 2006

Onsdagsoutfit


Dagens outfit

Den som hängt med i min blogg på sistone vet att jag inte postade nån outfit igår och det har att göra med att jag var fullt upptagen med att leta rätt på dagens outfit (hunden var inte helt lätt att fånga kan jag meddela).

Hur som helst så är dagens kläder hämtade från Myrorna på Holmgatan i Falun... eller ja.. t-shirten och dom för korta jeansen är det.

Dom otroooligt stora gympadojorna hittade jag i ett omklädningsrum på Lugnet (en sporthall i Falun för er som inte är bevandrade med lokal Falunsk slang). Fördelen med gamla gymnastikskor är såklart att de redan är ingådda (säger man så förresten?) och färdigfotsvettade. Man behöver så att säga inte göra jobbet själv, vilket är helt okej för mig som är lite lat.

Soffan förresten sitter ihop med jeansen och är såklart avtagbar för tvätt (40 grader fintvätt).

Ses imorrn!

Inga kommentarer: