torsdag 20 augusti 2015

Blogga då för fan!

Nä, det har varit jävligt otrendigt att blogga ska jag säga er. Men nu börjar trenden vända, det är numer fritt fram att blogga igen.
Ni trodde ni blivit av med mig men det ska ni ha jävligt klart för er att det har ni inte. INTE!

Jag ber om ursäkt för att jag låter lite sur, kanske till och med arg, men det har tjatats och gnällts som FAAAN de senaste åren för att jag la ner bloggandet. Visst, jag kunde ha skrivit en rad om att jag tänkte lägga av, men i ärlighetens namn tappade jag bort datorn i klädröran i garderoben så jag hade ingen möjlighet. Men nu har jag hittat den... eller nja, jag hittade den efter några veckor men då kändes det lite galet att ba.. "jag tänker sluta blogga nu", när ni ändå hade slutat läsa bloggen.
Så mycket för trogna följare....

Men för att ta upp tråden, så att säga, tänker jag visa vad jag haft för mig idag på outfitfronten.


Idag kände jag mig lite halvarg redan innan jag vaknade och kände att vattenpolohjälm och axelskydd  skulle jag bara ha. Och eftersom det lite smått lider mot jul tänkte jag att grönt (gran), vitt (snö) och rosa (sockervadd) skulle passa.
Glasögon är jävligt otrendigt just nu men att rita nåt slags Björnligan-mask är jag jävligt pepp på.
Det är oerhört viktigt att man INTE knäpper hakremmen på vattenpolohjälmen för det är extremt fjantigt att knäppa hakremmar.

Det gäller ALLA hjälmar, och hattar också för den delen.

Hatt med hakrem är skitfånigt. Så ni som fortfarande tror att det är "inne" kan bara sluta. Ge er! LÄGG AV DÅ FÖR I HELVETE!

Oj.. nu blev jag så där arg igen. Ber om ursäkt....

Nä, nu ska jag gå och lägga håret i en ättiks- och vinägerinpackning så att jag blir fin till imorgon.

Vi hörs snart igen!

//Surmuppen

2 kommentarer:

Lasse sa...

Tycker det är kul att du är igång igen med trendbloggen.
Har en lite fråga. Hur är senaste trenden på hästdressfronten?
Själv har jag dragit på raggsockor på min ring med Gustafskorv.
Men det känns lite otrendigt...

Alvmarken sa...

Hej Lasse!

Kul att du gillar att jag gillar att trendblogga!

Jag postar en bloggpost om vad som är trendigt på hästdressfronten inom kort. Bra inspiration där Lasse!
Det tackar jag för.